gahh

Fortfarande lika tokig på bloggs app , den funkar verkligen inte !!

Nu har jag försökt skapa en ny blogg , funkar inte !
Raderat och hämtat igen , funkar inte !
Har gjort 2 olika bloggar , funkar inte !
Försökt byta lösenord , funkar inte !

Jaa , så nu är jag så trött på denna app att jag snart spricker.
Men tack för att ni fortfarande läser min blogg , uppskttas verkligen :).

Men jag ska inte ge mig , den måste ju funka någon gång , tycker jag ?!
Men när , inte en aning.
Så jag får fortsätta att försöka få igång den.
Och det verka bara vara jag som har problem med den.

Så nu ska jag försöka uppdatera så mycket jag bara kan från datorn.
Så att jag inte mister alla mina läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0