uppdatering på lillfisan

Va ju ett tag sen jag skrev om lillan och hennes utveckling , allt börja ju hända nu.
Hon är ju inte så liten lill flickan längre , utan växer och utvecklas som bara den.

Men nu går hon på dagis 5 dagar i veckan 3 timmar åt gången , fick inte igenom
de jag ville ha från början :/ trisst men sant ! Så jag / lillan får stå ut med detta
tills jag kanske får ett jobb eller liter mer timmar.
Men det funkar ganska bra , lite små skrik när man lämnar henne hon vill gärna
kramas och pussas hur länge som helst och klappa och ha sig.

Hon får några små utbrott har dom sagt , men inga farliga så de e ju bra de !
Hon får ingen frukost , ingen lunsch , bara en liten frukt på förmiddagen.
Jaa , så ser väl de ut för hennes del just nu , tidiga morgnar och tidiga kvällar.
Så man orkar  med en hel förmiddag på dagis.



Och igår , så satt hon på den stora toaletten uppe innan hon skulle i badet och gissa vad ?
HON KISSADE ! hon blev nog väldigt förvånad att de kom , men va stolt som en ros minsann :)

Hon är så himla duktig min lilla flicka.!

Nu är det minsann dax för henne att sova middag , hon ligger redan i säng men hör henne
så ska gå upp och se vad hon hittat på , sen blir det slapp i soffan.
Innan de e dax att börja med maten så sambon får mat när han kommer :)


ha en trevig förmiddag / eftermiddag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0