Oj

Vet att det har gått en tid som jag inte har skrivit i bloggen.
Men det har varit så himla mycket här hemma så det har slopats bort lite.
Så nu kommer jag med nya friska tag och massa skrivande.
Så jag inte tappar mina läsare .

Jaa , lillan hon va sjuk hela förra veckan , vi vet inte riktigt vad som va felet.
Men magen har inte blivit bättre :/ , tyvärr.
Ibland e hon mammig och bara vill vara och klänga på en.
Och ibland kan det faktiskt bli lite väl mycket , man har ingen egentid precis.

Men nu är hon på dagis igen och de flyter på ganska bra.
Bara några små fel man hittar lite här och där.
Men det får jag väl ta upp på mötet senare i höst / vinter.

Jaa , och nu har jag börjat köpa massa vinter saker till lillfisan , usch ja .
Den kommer smygande nu , känner det på morgonen när man ska ge sig
iväg till dagis , puhu va kallt det är !
Får snart ta fram vinter kläder och vantar och mössor , usch ja.

Ja men annars så flyter allting på super nu här hemma.
Och nu har vi bestämt oss för att fixa till vårat kök :)
Ska bli så himla roligt och jag ser fram tills de blir klart !
Hoppas det blir som man tänkt sig bara , de behöver ju inte kosta massa pengar !

Nehe , kaffet e klart och ciggen väntar !

Hoppas allt e bra med er ?? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0