Malmö tripp

Blev det igår efter vi hämtat lillan på dagis.
Både jag , mamma och syster skulle kolla våra bröst hos en bröstläkare.

Lillan sov inget på vägen dit , så ja hon va ganska trött !
Inne hon läkaren tittade hon i tidningar och va allmänt trött , men sova ?
Ikke så Nikke , hon skulle vara vaken minsann.

Hos läkaren gick allt bra , han hittade inga knölar på mig och allt såg fint ut.
Så nu kan jag pusta ut och hoppas de inte dyker upp några heller.
Han sa att de va bra att jag hade skaffat barn i sån tidig ålder 21 år som jag va.
För det är mindre chans att få bröst cancer då , och det är ju en glad nyhet.

Det blev ett stopp inom Ikea med såklart för lite god mat och schopping !
Fick med mig två sko skåp , BILLIGT ! lite ljus , och nya glas + kaffe glas.
Är hel nöjd med denna dagen , som for förbi som ett sus.

Lillan hon sov 10 min på HELA dagen , hon sov inte påvägen hem heller.
Men när vi kom hem vinkade hon av mormor och moster sen pussades hon med
pappa en stund , sen gick hon upp för trappan och in i sitt rum sen somnade hon bums.
Vaknade första gången vid 6 tiden , sen somnade hon om !!

Nu är det dax att hämta hem henne snart , bad sen SOOOVA !


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0