Libero

Är verkligen ingen hitt , vill jag lova er.
Undra ni varför ? - jo jag vet med egen erfarenhet !

Jag och Sofie och dom små bestämde oss för att åka och bada idag.
I och med vädret är super trisst här.
Jo , i detta badhuset är de verkligen hårda med att man använder badblöjor
som det heter så fint så och de ska skydda om barnet kissar eller bajsar i vattnet !

I och med lillan är dålig i magen och jag vet om detta tog jag på henne en
badblöja + ett par badbyxor vanpå , om i fall att !
OCHA VAD HÄNDER ??
Jo hon bajsar givetvis och det läcker ut , gahhh.
Blir man knäpp eller bli man knapp. Ta upp henne snabbt som tusan så inte mer ska
läcka ut och får springa ner och byta och hålla på.

Shit , jag rekomendera inte LIBEROS badblöjor iallafall.
Dom håller inte tätt , så nu vet ni det !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0