fundering

Som inte går ur mitt huvud , pratat med mamma om det med.
Och så ska det inte vara , så på mötet med dagis angående lillan så ska detta
tas upp och jag hoppas att jag kan få ett ordentligt svar eller ändring.

Jo varje morgon vi kommer , så sätter jag henne på bänken dom har på dagis
tar av henne skor och jacka , pussa på henne och säger att jag kommer om en
stund och att hon ska ha en bra dag och lite mer pussar.
Tar upp henne och ställer mig i dörr öppningen med henne i famnen.
De andra sitter och äter frukost , givetvis vid denna tid !?

Men , då är det ingen som kommer och tar henne , utan sitter kvar vid matborder
och fortsätter att äta sin frukost alla som är där.
Står där en liten stund , lillan börja gnälla lite .
Sätter ner henne och säger igen att mamma ska gå , men tror ni det är någon som kommer ?
NEJ dom sitter fortfarande kvar på stolarna och äter.
En kanske flyttar stolen lite och säger tillslut Kom Lova och sätt dig här !!!

Gör man verkligen såhär på dagis ?

Jag hade nog väldigt förhöga förväntningar på detta angående dagiset tror jag.
Man kommer väl och möter "sina" barn och prata lite med föräldrarna och så.
Det kanske har hänt något på natten , hon kanske behöver något eller ja vad som helst.
Jaaa , detta va minsann droppen , så detta ska jag ta upp på mötet sen ang detta.

Vad tycker ni ???
Ska man verkligen göra såhär som fröken ???

Jaja , ett litet gnälligt inlägg kanske , men detta är för min lillas bästa !!!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade jag varit som du hade jag ringt kommunen och KRÄVT att få flytta henne till ett annat dagis! Dom verkar ju helt efterblivna där?

2011-09-09 @ 09:57:32
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie

Hallå.....vad är det för presonal som jobbar på det dagiset? Så ska det inte gå till vill jag lova, lite skärpnig tack, hoppas det ordnar sig för er.kram vi ses i mon

2011-09-09 @ 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0