fredag hela dagen

Och det börja vankas helg , underbart minsann. Hela familjen är samlad igen
och vi kan vakna upp tillsammans allihopa.
Sista dagen på dagis idag , underbart vill jag lovar er :) gahh , tidiga mornar !

Men har haft lite tur faktiskt , mamma har jobbat natten nu 3 nätter så hon har
kört oss till dagiset och sen mig hem , så har sparat in massa tid då det tar
ca 30 min att gå. Så det tackar vi för minsann :).
Lillan honner ju sova en liten extra stund ialla fall :).

Denna dagen vet jag inte vad som ska hända riktigt , blir nog bara massa slapp.
Vad ska ni hitta på denna fredag ?


Kanske ska laga något gott tills ikväll , tacos ligger ju risigt till :D
får höra va sambon säger om det.
Sen blir det nog en tidig kväll , för imorgon ska vi iväg på äventyr precis hela dagen
och kvällen , ska bli så homla roligt och se hur lillan är , hur hon sover och vilket humör?

Men nu blir det kaffe och en cigg och invänta mamma !
Så halla får ha en fin fredagsmorgon :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Och vi kommer en liten stund! Då blir det minsann inget slappande! Höhö! :D

2011-09-09 @ 07:52:54
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0