Att vara mamma

Är nog bland det finaste man kan bli.
Och jag älskar verkligen att vara en mamma på alla sätt.
Men sen såg jag en text på facebook som fick mig att tänka till lite extra.
Och verkligen inse hur mycket jag är än bara en mamma :)



Du undrar om jag jobbar???... JA, JAG ÄR MAMMA.
Det gör mig till en, väckarklocka, kock, hushållerska, servitris,
lärare, nanny, sjuksyster, livvakt, fotograf, rådgivare, chaufför, en livslång student,
en fest arrangör, en personlig assistent, en revisor, en BANKOMAT, en tröstare,
jag har aldrig semester, betalt när jag e sjuk eller lediga dagar.
Jag jobbar dag som natt. Jag har jour dygnet runt resten av mitt liv. 


Jag är en STOLT MAMMA ♥

Tyckde denna va hur bra som helst , och att det visar att man inte
bara är en mamma utan att man verkligen är så många saker till.


 ♥  

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Hej Ida, jag håller med dig till hundra procent, man är ju inte bara mamma utan så mycket mer, tänk om alla kunde förstå det, kram

2011-09-15 @ 18:49:54
Postat av: Syster Yster

Det är då jag undrar om jag ska söka det jobbet :-)

2011-09-17 @ 12:07:53
Postat av: Ida

De tycker jag du ska göra syster :D

2011-09-19 @ 13:16:39
URL: http://flikkansomaldrigfaller.blogg.se/
Postat av: isabella

hej fina du! :)

Allt bra med dig?

2011-09-21 @ 19:34:35
URL: http://sixbillionsouls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0