Torsdag

Jaha , redan torsdag . Vart har denna vecka tagit vägen lixom.
Herregud känns som om det va måndag igår.
Men men det är bara att se glad ut ett steg närmare LÖRDAG.

Ja ja ja , på Lördag då är det dags fär MIG och mina 3 vänner att göra Karlshamn
, shit jag ska ut , de va typ 1 år sedan jag va ute sist. Kanske inte riktigt men 10 mån ungeför.
Det är ju hur lång tid sen helst , men nu äntligen ska jag få gå ut.

Det ska verkligen bli riktigt roligt , jag som ÄLSKAR att dansa , så det bli ALL IN :)

Nehe , lillan är lämnad på dagis , så nu ska jag plocka undan här lite.
Sen blir det nog soffan för min del skulle jag tro. Är ganska trött idag .


Vad ska ni hitta på idag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0