Time to go

Jahapp nu har dessa 3 timmar snart gått , så nu är det dags att sätta på
sig ytterkläderna och bege sig till dagis för att hämta hem hjärtat så vi kan äta lunch.

Hann plocka undan lite smått , torka golven och han med en varm och mysig dusch.
Så nu kan jag bara slappa tills middagen ska på börjas :) gotti.
Fundera på att sätta upp en väggtext nu i köket när väggarna är klara.
Har ju 2 st här hemma som ligger som jag inte vet vart jag ska sätta någon stans.

Men tror minsann den åker upp idag , när lillan hon har lagt sig för middagsluren.
Jaa återstå och se vad jag hittar på.

Sen ska jag börja med ett nytt projekt imorgon , ska bara fixa lite svart färg , suffi och pensel :)
BILD KOMMER :)

Nehe , ha en underbar eftermiddag , hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0