Godmorgon

Säger jag , som precis satt mig ner för att avnjuta en kopp te.
Och skriva detta inlägg med tystnad runt om mig :).
Lämnat lillfisan på dagis för en stund sedan , gick verkligen super idag.

Inget gnäll ingenting, skönt för mig kan jag säga.
Så nu blir det några sysslor här hemma innan det är dags att hämta hem henne igen.
Sen blir det till att lägga henne så hon får sova några timmar så hon orkar med kvällen.

Inget speciellt planerat idag , bara ta de lungt och vila så man samla ork :)

Nehe ha en trevlig tisdag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman!

Fick du inbjudan från Jennie om mammafika? :P Om du vill så tänkte jag att vi kanske kunde åka tillsammans? :)

2011-10-19 @ 11:56:54
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0