godmorgon FREDAG

Hur underbart är det inte med fredag da ?
idag ska jag inte göra ett piss tänkte jag , varken röra dammsugaren
eller moppen så jag ska bara vara idag !

Precis lämnat lillfisan på dagis nu , sista dagen denna veckan (skönt)
Så nu är det dags för familje mys på högnivå idag med Tacos hade jag tänkt mig.
Så det ska inhandlas lite till innan tacosen e hel :).

Sen ikväll blir det nog lite chips mys om jag känner rätt.
Och kanske ska glo in Idol om de inte finns något annat på Tvn.
Alexander är INTE MED Jippi , han sitter fast i ett plan strejk eller vad det va.
Och Laila hon fick ju en liten pojk nu i dagarna.

Ska bli spännande och se vilka som kommer sitta istället.
Nee nu ska jag svepa tet och sen på med löpa skorna och traska bort
till S & M för lite morgon mys och skit prat :)

Ha en underbar fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0