Godmorgon Fredag

Jaha , nu är det snart dags för fredagsmys , herregud vad denna vecka har gått
snabbt . Man hinner ju tusan inte med mer. Och snart ska alla julsaker upp.

Så man kanske ska ta sig i kragen och gå ner i källare och se vad man har för julsaker.
Vi ränsade ju ganska mycket när vi flyttade hit.
Kanske ska köpa lite nytt och fint till nya huset nu istället :)

Ja jag sitter här med e kopp te och ska snart gå upp och väcka lillan som sover.
Sen är det dags för sista dan på dagis :)
Sen ska hon få sova ut imorgon och ge mig med lite sovmorgon kanske.
Sen blir det nog att jag kör till S&M på kaffe och mys innan jag ska inom Maxi och se
om jag hittar lite svart färg och en liten pensel och kattmat.

Sen blir det att hämta min mamma och sen hämta hem lillan.
Sen blir det fredagsmys för sambon kommer hem vid lunch idag och de ska bli skönt.
Men nu hoppas vi denna morgon flyger iväg så det kan bli kväll så vi får mysa :)

Vad ska ni hitta på denna fredag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0