Uppdatering

Okej , jag vet va ett tag sen jag skrev. Gahh kom på mig själv idag.

Men uppdatering lite snabbt på lillan blir det nu.
Va på besök på bvc angående hennes mat intag osv.
Jag ycker enligt mig att hon äter ganska dåligt eller inte får i sig tillräckligt.
Men så tyckte bvc läkaren inte , nu vid vägningen så hade hon tatt ett
ganska stort kliv upp i kurvan . Vilket dom menade på att de va lite för stort hopp.
Så jag fick rabbla upp allt vad hon äter och när hon äter det.

Så jag tänkte jag skulle skriva ner det här.

veckorna -

Välling
Frukt
Lunch
Frukt
Middag
Kvällsmat
Välling

Helgerna -

Frukost
Frukt
Lätt lunch
Middag
Skål med chips / godis
Välling.

Jag tycker ändå att hon äter ganska bra , men lite varje gång.
De va det jag va orolig för , men men.
Vi skulle försöka köpa nyttigare bröd , ingen yoggi utan fil och lite sånt.
Så vi får se hur detta går :)

Nu sover hon så gott och jag ska göra lika så :)
Men hörs imorgon :)


                                                      NATTINATTI !

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0