Tisdag

Och det som inte fick hända hände ? :/

Fick avslag från A-kassan som jag nu betalat sen 2008.
Och jag fattar inte hur dom resonera om jag ska vara ärligt , dom hade skrivit
på pappret att jag inte fick ersättning pga föräldrapenningen ????
Vad e det da ? , va ska man göra när man får ett barn då ??

jag studerade då , så vad ska jag göra ? Än att ta föräldrapenning.

Jag blir så himla lack på detta , dom kan hjälpa idioter men fan inte sånna
som behöver hjälp verkligen.
Att de aldrig ska funkar när jag ska göra något ! AAAAAAA !!!!

Och arbetsförmedlingen da , blir bara trött på allt när jag tänker på de.
Papper hit och papper dit , ringa hit och ringa dit.
Vill bara att detta ska få ett slut och man kan börja blicka framåt lite och se ljust på framtiden.
När ska man kunna de när man får dessa motgångar ?

Ska iallafall sätta mig och RINGA till A-kassan och få ett ordentligt besked.
Och inte på ett dumt papper. Och höra hur dom verkligen har resonerat !!

Det är min uppgift idag , efter hämtningen av lillan min :)

Tur hon finns iallafall och min älskade sambo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0