Godmorgon torsdag.

Och nu är det torsdag igen , vart tar tiden vägen ?

Igår , angående mitt möte hos arbetsförmedlingen gick över vörväntan.
Det finns minsann lite hopp ändå , tack vare ett papper.
Jag hade med mig mitt papper från A-kassan och hon läste det och fattade inte hur dom
hade resonerat de minsta . TACK ! fler än jag som reagera.

Men i pappret som A-kassan skickat hade dom skrivit att jag va arbetslös i Augusti
vilket som stämmer och då är det 3 mån jag varit arbetslös och får dörfär
aktivitets stöd från arbetsförmedlingen. TACK , TACK , TACK !

Nu kanske man kan börja leva lite igen.
Utan att behöva leva på min sambo hela , hela tiden.
För det märks när man bara har en inkomst.

Så nu blickar jag framåt och hoppas att hon hör av sig idag , imorgon eller nästa vecka.
För goda nyheter och bra besked .

Nu blir det kaffe , sen ska jag städa av här lite och vika tvätt.
Det är typ det jag hinner innan det är dags att hämta hem lillfisan min igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0