Godmorgon bloggen.

Idag är det tisdag och nya tag.

Lillan hon är på dagis nu , går hur bra som helst att lämna henne nu.
Så det känns skönt i mammas hjärta minsann.
Men när vi kom dit idag så va det en flicka som kräkte rakt ut vid frukosten.
Så jag hoppas verkligen att det inte va något allvarligt så vi får maginfluensa med hem
på köpet. Det gillas verkligen inte ! Så hoppas föräldrarna hämtar hem henne
och att dom städar undan ordentligt så vi inte får med det hem.

Nu har jag burit upp alla julsakerna från källaren , phuu.
Men nu är det gjort iallafall , men jag börjar nog inte föräns imorgon eller torsdag.
Känns lite tidigt ännu för min del , fast jag ser jul saker i andras fönster.
Så mitt får minsann vänta ett tag till. :)

Nu har jag bryggt en kanna kaffe som jag ska smutta på innan det är dags
att ta på sig skorna och traska bort och hämta hem lill snosan min.
Hoppas bara regnet håller sig borta !


image description

Mammas stora flicka kan ha tofs nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0