god förmiddag

Denna lördagen och det är verkligen helt underbart höst väder ute !
Började denna morgonen med lite sov morgon till 9 iallafall.
Det är inte hel fel med det ibland på helgerna.

Ätit frukost och slappat framför Tvn med barnprogram denna morgon.
Nu har jag lagt lillan för lite förmiddagsvila , hon va ganska trött faktiskt.
Men hör henne uppe och att hon sitter och prata lite !
Så tänker vänta ett tag med att gå upp , hon skriker ju inte direkt :)
Kanske hon somnar !

Hon slog i sitt lilla huvud idag snottan. Hon sprang i köket och hade roligt.
Sen hade hon lagt sitt underlägg på golvet och sprang mitt på den och gled
iväg och slog i sitt lilla huvud i golvet :(.
Hon blev så himla ledsen snottefisan , så nu har hon en fin lila / blå bula mitt i
pannan typ :). Men de gick över ganska snabbt med napp , nine och filt :)

Nu blir det lite undanplock för min del :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0