Fredag

Igen , herre min skapare vad tiden den springer iväg.
Och snart går vi in i december månad . Fy bubblan.

Ja allt är snart fixat här hemma med jul saker hit och dit.
Tomtar , julgardiner och lite rött är nu framme i vårt hus. Så nu kan man
snart njuta av jul stämningen , väntar klart bara på snön som ska falla.

Gjorde klart övervåningen idag med hjälp av min lilla dotter som skulle vara
min högra hand. Hon fixade i sitt rum och jag i vårt sovrum.
Sen när jag skulle ta några tomtar ur lådan så fanns det inte en ända tomte kvar :/.
Så gick in i lillans rum och vad får jag se ?
JO , alla tomtar. Hon hade tagit alla och satt på sin bänk och dom skulle minsann
hon ha där med. Fick inte äns ta en liten , liten tomte.

Så hon har tomtar i sitt rum vill jag lovar er , men fint blev det :)

Nu sover hon sin eftermiddags vila , och jag med ska lägga mig på soffan
en stund och pusta ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0