För liten eller för stor ?

Har funderat et tag på lillans "bebis stol" från Ikea.

Tycker att hon börja bli lite för liten för den och vill uppdatera
hennes sätt att sitta vid bordet och äta och dricka !
Men frågan är om hon klara de eller inte ?

Jag tror nästan hon gör det , hon är ju snart 19 månader och hon sitter
jättefint vid matstolarna och så ibland , så jag tror nästan att det får
bli en sån vi inskaffa till henne och gör oss av med "bebis stolen" för gott :)

In med Tripp Trapp stol.

 

Och bort med "bebis stolen"

 

Ja , jag tror det får bli så , så en Tripp Trapp stol ska nu inhandlas till
till lillan min , och jag ska se om jag kan måla om en och göra den fin.
Ska försöka hitta en på blocket eller nått sånt.

Vet att hennes faster har en till salu , så de blir kanske den :)
Återstår och se , men återkommer med resultat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0