29 november

Och vi närmar oss 1 december , det är ju inte klokt :).

Har inte handlat en ända juklapp och vi har massvis vi ska köpa till.
Men vi har hittat den perfekta julklappen till lillan iallafall.
På Lidl av alla ställen. Ni vet nog vad jag menar ?!

Kom i bladet i söndags , japp Spisen.
Tyckte den va jättefin och man fick många saker till den. Och billig va den.
Så den får lillan av mamma och pappa på julaftons morgon.

Nu har jag lagt lillan för eftermiddags vila , har haft henne hemma idag med.
Så imorgon blir det dagis för hennes del och jag ska ta itag med lite här hemma
man hinner ju inte så himla mycket när hon är runt mig hela tiden.
Så nu ska jag passa på att kolla in några avsnitt av "karatefylla" och se vad det är för bajs.

Någon som sett det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0