1 vecka har gått

Och idag är det fredag igen.
Nu går det så himla snabbt till jul tror jag , inte alls lång tid kvar nu. Mys.

ja det va en hel vecka sen jag skrev sist , attan har fasen inte tid längre
känns det som , trisst att jag inte får igån appen . Då hade det blivit många fler.
Men men jag ger inte upp den ska funka :)

Jaa , min utekväll förra helgen blev en hit verkligen. Satan va roligt jag hade
och ja jag va nog FULLAST  , men va ju tusan 10 mån sen sist.
Så detta ska jag göra om felr gånger kanske inte lika lång tid imellan :).

Ja , lillan hon va på sin 18 mån kontroll igår och allt va super.
Hon ligger före sin utveckling och det är ju verkligen roligt :).
Så min stora donna väger nu 15 kg och är 90 lång , herregud !

Detta blev ett inlägg med massa saker , pga dålig uppdatering.
Men blir fler under dagen då jag tänkte berätta lite om lillans utveckling och så.
Hon gör ju framsteg varje dag så tänkte dela med mig av detta :).
Men nu ska jag snart sätta på mig ytterkläderna för att hämta hem henne.
Sen blir det lunch och bums i sängen för hennes del så hon orkar med fredagen :)

Ikväll blir det fredags mys på hög nivå :)

Ha en trevlig höst fredag , så hörs vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0