1 advent.

Och jag sitter vid datorn och har precis betalat alla räkningar.
Phu , men nu kan man bo och leva 1 månad till. Underbart.

Svärmor , mamma , farmor har varit här nere på besök idag. SÅ roligt SÅ.
Så jag , Dennis och lillan va och handlade idag på förmiddagen innan hon skulle komma.
Så till middag blev det hemma gjord pizza och alla fick göra sin egen.
Va faktiskt himla trevligt och roligt. Och framförallt GOTT !

1 advent , herrejisses va tiden går fort.
Sitter här med lite glögg i handen och skriver , lillan hon sover . Men ska snart väcka henne.
Så nu är det jul fint i vårt hus med , ska lägga upp bilder imorgon på hur vi har det.
Och sen ett annat projekt jag ska göra med.

Nu ska jag sätta på mig en varm kofta och ta ett bloss.
Hoppas bara jag inte blåser iväg , dom har ju varnat för storm :/.

jaja , hoppas ni har en bra 1 advent ?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysigt värre:) tror ja gör de samma, hämtar glöggen asså:)

2011-11-27 @ 16:49:15
URL: http://storyofsandra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0