jobbig tid som varit

Men nu ser vi framåt.
Ja som ni märkt har jag absolut inte skrivit på dunderlänge här inne.
För det har verkligen varit som en karusell i mitt huvud och jag har
varit tvungen att fatta jobbiga beslut här i livet.

Det absoluta jobbigaste beslutet va att jag nu har beslutat mig för att
hoppa av skolan , vilket jag inte alls gillar men va ska man göra när
kroppen säger ifrån på ett sätt man själv inte gillar.
Så nu så börjar jag komma in i ett liv igen och kan umgås med familj å vänner.

Sen har jag fått ett kvällsjobb som jag verkligen trivs super på och jag hoppas
att jag får fortsätta där och att jag kommer få sommar jobb där.
Så det beskedet ser jag verkligen fram emot.
Nuu ska jag städa av husen sen vi packade igår , japp så snart sitter vi i VÅRT
egna hus och håller på att fixa och packa upp , aaa jag längtar vill jag lovar er.

Hoppas ni måt bra ?



SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0