två stycken saker ...

... Som hänt den senaste.



Veckan här har verkligen gett mig hopp och jag är verkligen super glad.
Den ena är nu att vi har fått HUSET så alla papprerna är nu skrivna och så nu
ska vi bara vänta 2 mån ungefär lite mer sen är huset vårt då är det dax att flytta in.

Ska verkligen bli super kul , äntligen får vi något eget.

Sen det andra är att jag ska på arbetsintervju imorgon i Urshult,
det ska verkligen bli jätte spännande . Hoppas jag verkligen få detta sommarjobb
det behövs verkligen. Får ju inga pengar av csn under sommaren.
Så imorgon vet jag och NI som läser kommer uppdatera :D

Nehe nu väntas en lugn kväll med Tv och massa mys.
Ha en trevlig kväll.


                                                          SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååh jag är så nervööös! Glöm inte o ringa imorgon efter du varit där!! =)=)=)



LYCKA TILL!! <3

2011-03-30 @ 21:36:46
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie

Önskar dig lycka till i dag, Lova är ju riktigt gullig å rolig. hon fick tag på mina dockor, åå vad hon kelade med dom, så det blir nog en docka i present, ha det gott kram på er alla.

2011-03-31 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0