snottepluttskruttan ...

.. Är nu hemma.


Så nu är det full rulle hemma igen :)
Och det gillas dunder mycket vi har myst massa sen hon kom hem.
Massa kramar och massa pussar har jag fått , mysipys.

Jaha , spelade bingo innan med Johanna och Johan och vet ni vad.
JAG FICK BINGO , 100 spänn men ändå alltid roligt med BINGO.

Nu sovver lillan så gott efter nattvällingen så hoppas hon sover ett tag nu
och inte vakna och få sina skrikanfall :/ dom gillas inte kan jag lova er.
Så nu ska mamma slänga sig i soffan med filt och massa kuddar och kolla in
dagens avsnitt av BIG BROTHER , spännande spännande spännande som bara den vem
som åker hem. Jag hoppas på ROZA i alla fall , få se om jag har rätt.

Imorgon är det skola och efter det blir det spännande , uscha är ganska taggad och nervös.
Men skriver om det imorgon när vi fått lite på fötter.

Vem vill ni åker ut Big B ??





                                                                   SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0