Snottan ...

... Kände av vårkänslorna.


Igår , verkligen men det slutade inte så himla roligt.
Hon sprang och hade roligt , plockade stenar och kastade iväg dom.
Sen när hon skulle ta upp en så blev hon lite framtung

och vips så trillade hon i asvalten och skrapade upp näsan och fick
en fläskläpp , så det ser ut som om hon har varit i slagsmål.
Men hon verkar iallafall inte ha ont som tur är.

Man får torka där och hon äter och dricker utan problem.
Och det är väl tur det. :) snotte fisan min ♥

Tänkte höra med er andra mammor som har bebisar runt 4-12 månader. !

Sover era hela natten eller vaknar dom och ska ha mat ?
Hur ser era nätter ut ?

För jag satt och läste lite smått i böcker och så och där står det att
en 8 mån bebis ska sova hela natten , och inte äta.
Och vår bvc läkare sa likadant att barn inte ska försöka att äta på natten.

Har ni några tips?

 

                                                                        SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Maya har slutat äta på natten nu.. sen jag började med gonatt-havrevällingen OCH ett mål gröt innan läggdags sover hon mkt bättre. :) vet inte om du har testat den vällingen men den är kanonbra!

Annars får du helt enkelt låta henne bli arg på natten men inte göra nån välling så lär hon väl sig tillslut att det inte blir mat på nätterna. Jag tror hon vaknar o äter av ren vana, de gjorde ju Maya... =)

2011-03-21 @ 13:12:15
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0