sjuk , sjuk och sjuk ...

... känns som jag aldrig kommer bli bra.


Jaa , mitt lov bestod av att ta hand om lillan som va sjuk med
kräksjukan och massa skit , mn nu så har jag åkt på de
och det GILLAS INTE vill jag lova , jag vill ju till skolan
och vara aktiv och jobba lite , nee nu springer man på toan

24 timmar om dygnet , men idg är det mycket mycket bättre och
det tackar man ju för.
Och det är ju därför jag inte skrivit på grund av sjukhet :)

Men nu ska de bli ändring på det , nu när jag piggnar till .

Vad ska ni hitta på idag ?



                                                                                                            SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska måla, måla och åter måla. Och sen städa... Känns som att det är det enda man gör när Maya sover.. Hahha :P själv då? :)

2011-03-02 @ 10:47:46
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0