Shopping runda ...

... I Karlshamn.


Jaapp , har idag varit i Karlshamn och slösat lite pengar.
Dom har ju öppnat den nya gallerian och massa nya affärer.

Cubus , Bikbok och några till.
Men herregud VAD FOLK , aaa shit säger jag bara.
Stog nog i kö 40-45 min innan man kom fran och de e ju drygt som fan.

Men det blev i alla fall lite inhandlat.

Till mig blev det.

Gul tjocktröja
Väska
Nagellack
Lösnaglar

Jaa det va nog allt jag fick idag :)

Till lillan blev det.

Blå mys dress
Två stycken pjyamas
Två långarmade bodys
En kortarmad body

Jaa , det brukar bli mer till den lilla än mig.
Men är såklart helnöjd med dagen och alla mina inköp.
Träffade även systern min så fick present och silverschampoo så nu ska mitt
hår bli super fint och lent :)

Ha en supr mysig lördag alla , det ska jag ha :)

                                                                           SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0