Gääässpp ...

... Nu är jag trött.


Lillan hon somnade precis efter att varit lite sur och grining men nu sussar
hon så sött i sin säng och vi hoppas på en lugn natt.

Nu har jag precis fixat klart min novell i svb , rättat lite fel och gjort den fin.
Så imorgon kan jag skriva ut den och jag är KLAR , jippi.
Känns hur skönt som helst så nu kan jag redovosa min , MIN novell.
Som jag har skrivit aldelles själv :).

Jahopp , J&J kom inom en runda på lite kaffe och vi kollade på det nya
programmet på Tv4+ , 112 poliser eller vad det heter.
Så nu är jag ganska trött och är helt klart redo för sängen min.

Imorgon släpper jag en nyhet här på bloggen.
Så håll koll om ni nu blir nyfikna på vad det kan vara :)

Sov gott alla , Nattinatti.




                                                                       SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0