Äntligen tillbaka ...

... I skolan igen.

Nu är hela familjen friska så nu börjar pluggandet igen på
hög nivå nu är det dax för SVB :).

Och denna helgen har verkligen bara försvunnit helt klart , känns som
om man inte hunnit med ett skit , men klart jag har de .
Fredes så va vi bara hemma och tog de lungt och tittade på Tv och spelade
Xbox och hade roligt.

Söndagen spenderade jag hon min underbara vän SANDRA , hur mysigt som helst.
Ska verkligen åka till henne oftare saknar henne enormt mycket ♥
Och vissa lägen är det riktigt , riktigt jobbigt .
Alla har ju en person som betyder ALLT så är de ju bara.

Jaa med andra ord en helt toppen helg !

                                                                                              SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Sandra

fan vad underbar du är gumman min, älskar dig mest!! <3

2011-03-07 @ 12:06:08
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0