tiden springer iväg

Ja jisses , lillfisan hon somnade för 1 timme sedan.
Så jag har hunnit dammsuga lite och torka golven , dammat lite
de som behövdes vill sänga :)

Jaha sista jobbekvällen innan lite ledighet i helgen som jag ska tillbringa
med min lilla familj och svärföräldrarna.
Ska bli skönt med lite ledigt faktiskt , fast jag bara jobbat 3 kvällar.

Så nu ska jag gå och göra mig iordning snart , för min underbara lillebror
och hans flickvän ska vara så snälla och passa lillan tills pappan kommer
och ta över. Tror de kommer gå kanon faktiskt :)

Nehe , ha en trevlig kväll alla så hörs vi imorgon.




Lillan älskar att måla och kladda ner sig :)

                                             SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0