snabb kaffe och snabb lek

Hann vi med idag jag och lillan hos Sofie & Mangi.
Så vi han dricka 2-3 koppar kaffe medans de små lekte , inte så fint
men de lekte iallafall. Sen körde jag och lillfisan hem.

Nu sover hon så gott i sin säng , somnade på 5 röda.
Så nu satt jag mig i soffan och slappa till att lite.
Har jobbe kväll idag med , sista jobbedagen är imorgon sen är
jag lite ledig , såååå gott så :)

Så nu hinner jag med 2 maskiner tvätt innan mamma /mormor kommer
för att ta hand om lillfisan någon timme innan pappa Dennis kommer hem.
Ha en underbar dag / kväll så höres vi imorgon :)


          


                                               SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0