Skrik hit och dit

Undrar om vår lilla dotter är bortskämd eller bara en trots?

Ååå jisses som denna lilla donna kan hålla på i ett i ett i ett.
Man blir helt slut i huvudet minsann och trött.
Men det är bara att bita ihop och hoppas detta går över snart.

Snart kommer min mamma hit innan jobbet med lite fläderblommor som jag
ska göra saft på , mina jag hade plockat va inte fläder så vilken tur
att jag inte hunnit börja med saften undrar hur det slutat :).
Men snart så får jag riktiga blommor och i helgen ska jag försöka
plocka 20 lite jordgubbar med och göra saft , sylt och frysa in.
Så man har i vinter och gotta sig på.

Snart blir det bad för lillan som varit ute nästan hela dagen och lekt.
Sen blir det sängen för henne efter lte mys med mormor med.
Sen blir det duschen för min del med och sängen med stort S för jag är dunder
trött i huvudet och kroppen.
Men alla få ha en underbar kväll och natt.





                                                                       SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0