kvällen har kommit

Och lillan sover nu så gott i sin säng efter massa bus med
grannflickorna och bus med hunden Zimba och ett varmt bad.

Saften har jag nu gjort , det dofta så gott här i huset nu. Mmmm.
Så imorgon tänkte jag faktiskt lägga ut receptet om de e någon som är sugen
på att prova , men ni får nog göra de snart , blommorna börja dö ut.

Nu sitter jag och kolla rundor på blocket efter en lite mindre bil.
Se vad man beslutar sig för.
Men nu blir de duschen sen blir det sängen och titta på en film innan jag somnar.
Så ha en trevlig natt , natti natti :).


                                                                 SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Emelie

snygg bild! =D

2011-07-08 @ 10:05:06
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie

Så fin du är Ida, kram

2011-07-08 @ 18:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0