Kvällen börjar smyga sig på

Och jag börjar bli helt slut i huvudet , phuu.
Dessa dagar jag är hemma med lillan tar verkligen musten ur mig.
Känns verkligen som man inte hinner något.

Man tar lixom bara det viktigaste som behövs göras så alla ska trivas.
Sambon han jobbade sent idag med , så maten blev sen.
Och lillan hon har börjat med sitt "dumma" humör , får man kalla de så?

Hon är 15 månader snart och beter sig som en 3 åring i sättet.
Hon skriker , slår , biter och slänger sig som om hon va någon superhjälte
av något slag , ibland blir man rödd för henne :/ .
Shit kan man skriva så , hmm . JAA men de e sant jag blir rädd för henne.
Hon bits ju inte löst , hon har bitit mig ett antal gånger så det gått hål
och blivit stora märken,

Jaa de går väl över , man får hoppas detta iallafall.
Nu ligger hon i sin säng och jag hör hur musiken spela där men inget ljud
från henne så hon har nog somnat sött till de.
Imorgon väntas iallafall en heldag för henne med mormor så jag hinner få
undan lite låder och dylikt nere i källaren.

Nu ska vi med snart krypa till sängs och slänga på en film.
Sålänge så bjuder jag på några bilder på mig och lillan när vi fottades
på något som heter Model Lab :)

 

 

Ett litet smakprov på några bilder , men nu ska jag ta sista blosset sen blir de sängen.

Natti Natti.
                                                                                  SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0