Här sitter man framför datorn

Men kaffekoppen i handen och hör hur regnet bara öser ner utanför , huu.
Lillan hon nanar nu sin eftermiddagslur , för sen väntas kalas.
Vi ska bege oss till Ronneby för att gratta Doa som fyller år , sen
så får jag äntligen träffa Nina och hennes underbara son ♥

Så nu medans lillfisan sover ska jag passa på att duscha av mig
är faktiskt lite frysen av mig.
Sen blir det att leta upp kläder man kan ha på sig med , aaa :).

Jo sen har jag en annan sak att berätta , igår natt så fick vår svarta
kisse 3 st små bebisar , hehe så nu är här kattbebisar överallt känns de som.
Och den andra lilla Sixten som han får heta sålänge han växer så de knakar.
Springer rundor och mjuar :).

Nehe ha en trevlig / regning onsdag :)


                                                                        SEE YAA !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0