Godmorgon

Denna natten har varit underbar , lillan har sovit precis hela natten.
Utan att vakna en ända gång :) weiii.
Och så vaknade hon kl. 9,00 idag. Ja bättre sovmorgon kan man ju inte få.
Hon har ju nästan sovit i 12 timmar och det är ju aldrig fel.

Nu äter hon en smörgås , sen väntar vi på mamma / mormor som ska komma
och ha lillan en stund så jag hinner få undan här lite bland lådorna och så.
Sen blir det väl att slappa resten av dagen och mysa.
Ska försöka ge mig på med idag att göra saft till min familj :)
Fläder och jordgubbs saft tänkte jag , fick 2 enkla recept av min mamma :)

Återstår och se hur detta går , men tror nog de går super :) haha.
Ha en mysig för / eftermiddag.



                                                                    SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0