fredag

Alla redan , jaa jisses va tar tiden vägen igentligen , hmm.
Jaa idag börjar jag mitt jobbpass som avslutas på söndag.
Så det är inte mycket jag hinner träffa min älskade familj denna helg.
Men det ska nog gå bra tror jag allt.

Jag och lillan har nu på förmiddagen dammsugat och torkat golv.
Så nu ser det lite vettigt ut här hemma igen och lukta gotti gott :).

Nu ligger hon och nanar sig för/eftermiddags lur , så jag ska passa på
att vila lite innan de e dax att cykla till jobbet.
Min mamma kommer sen och ska passa min fina en stund.
Och med sig har hon en gul KASSE , weii dom va på gegås igår.
Ska bli så spännande och se vad hon köpt till oss :)

Nehe nu blir det en kaffe och en cigg , sen blir det duschen.





                                                               SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0