........................

Ibland så blir man så himla förbannad att man bara kan skrika.

Va på arbetsförmedlingen igår och pratade med dom om hur jag ska
göra nu när mitt semestervik är slut , för sen är jag ju bara timanställd
och kanske inte alls får jobba något under 1 månad , hallå PENGAR.

Då sa hon till mig om A-kassa , hmm att man har 300 dagar i en pott
och typ 75 dagar i en annan pott.
Är man timanställd måste man plockafrån dom 75 och när dom är slut
kan man inte fortsätta att jobba och plocka från dom 300.
Då måste man säga upp sig , HALLÅ ! hur dumt e inte de då , gahh.
Jag blir så ARG , pengar måste man .

Men men , jag hoppas att allt löse sig så man kan sova om nätterna
utan att tänka på allt detta hela hela tide.



                                                               SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Hej, du ska se att det ordnar sig,det kanske bli mycket jobb, man vet ju aldrig,jag förstår att du blir lite orolig, men det löser sig, ses på lördag kram

2011-07-19 @ 14:48:36
Postat av: Ida

Jaa , jag hoppas verkligen de. Men de återstår och se :) Man får ju alltid hoppas på de bästa.

2011-07-20 @ 09:22:31
URL: http://flikkansomaldrigfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0