Måndag ...

... Skola , skola , skola.


Japp idag är det skolan som tar fokus hela dagen för mig.
Så idag har min mamma min ögonsten hela förmiddagen och lite in
på eftermiddagen , sen är de jag som ska hem och ta över de hela ").

Skola , skola , skola , nu har vi fått 2 böcker vi ska läsa till Svb och jag är verkligen
ingen person som gillar att läsa speciellt mycket , tittar hellre på någon film.

Men fick i alla fall 2 böcker med mig hem som jag tänkte jag skulle börja med ikväll.

Peter Pohl & Kinna Gieth
Jag saknar dig , jag saknar dig.

Imre Kertész
Mannen utan öde.

Båda verka i alla fall vara bra om man läser på baksidan , men som sagt de återstår och se
om jag orkar läsa och läsa , aa jaja men man få ta sig i kragen och försöka.
Får väl skriva in böckerna här sen så kanske någon få insperation.

NUUU .... rast och en cigg sen blir det nog snart hemfärd för min del.
Har gjort alla dagens uppgifter nu väntar vi bara på svar ")

                                         

                                                                                                                         SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0