Mammaledigheten är nu över ...

... Jag har satt mig vid skolbänken igen.

jaåå ni läser helt rätt , jag har nämligen tagit upp mina studier igen.
Och tänker nu fortsätta att jobba mig igenom detta på ett eller annat sätt.
Saknar självklart mina fina flicka om dagarna.

Men har löst de så att min mamma har henne de dagarna hon är ledig från
jobbet sitt och ibland har min pappa henne med på eftermiddagarna.
Och ibland vissa förmiddagar är hon med mig i skolan och hittils har det funkat
super och hon trivs som fisken i vattnet .

Så nu ska jag plugga upp mina betyg har 2 ämnen kvar och 2 st som jag ska göra
sista delen på som jag inte hann med innan jag fick lillan min.
Såå ser mitt liv ut nu ungefär.
Hinner inte lika mycket som innan med de e bara att ta sig i kragen och försöka
göra de bästa man kan så löser sig de med ....
Så nu håller jag och underbara Frida på att göra ett projekt arbete om Terapi / Vårdhundar.
Så nu jobbar vi med det i 4 veckor sen e de redovisning som gäller och det ser vi fram till.

Meen nu blir det mer skrivande , såå hörs senare.



                                                                                                          SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0