kvällen börja ...

... Komma med stora steg nu.


Maten är klar , maten är uppäten och de som blev över är packat
tills imorgon så jag kan ha med mig till skolan.

Usch ja man känner nu att kvällen börja komma , är dundertrött verkligen.
Men de ska man väl vara efter en dag i skolan och sen jobbet hemma.
Såå idag känner jag verkligen att jag kommer gå och lägga mig tidigt för
att åka med morgondagen med massa jobb och prat.

Hehe , nu när jag plockat undan allt så skulle jag gå in i Tv rummet
då ligger lillan och sover så gott på pappan sin , snotte så sött.
Såå nu ska jag vänta tills klockan blir 8 för då började de något nytt program
som jag ska kolla in tänkte jag innan sängen.

Såå ha alla en underbar kväll så hörs vi imorgon.



Snottefian i sin fin fina tomtedräckt på julen :)

                                                                                                           SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0