hemma igen efter en ...

... Dag i skolan.

Jaa , fan va jag älskar att vara tillbaka till skolan , FAN va glad jag är.
Man behöver dessa underbara mäniskor runt en 24 / 7 så är det bara.
Man fattar verkligen vad vänner betyder för en när man kommer tillbaka.

Jaa , visst det är jobbigt att lämna lillan , men man måste lixom få ett break
så är det med dagen liv , tycker i alla fall jag .

Jaa , nu är jag hemma och min mamma har precis åkt och lillfisan sover ute
i vagnen så gott så. Jag har precis tagit fram dagen mat nu som jag ska börja
med om en stund , så den e klar tills mannen mi kommer hem.
Sen blir det att sätta oss och kolla bredband minsann.
Båda två är så dundertrötta på detta mobila nu , shit va segt de går.

Sen blir det att ringa om jobbet jag blev informerad om idag.
Så ska bli spännande och se va dom säger , nee nu kaffe & Cigg.



                                                                                           SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha naaw vilken fin bild =)

2011-01-19 @ 14:04:13
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0