Helgen sa bara ...

... A D J Ö !!


Shit alltså denna helgen har bara försvunnit , fattar inte att de
kan gå så snabbt , men en rolig helg iallafall.

Fredagen så va man bara hemma och tog de lungt , hade lite folk
på besök men de va det ända.
Lördagen bestod då av min födelsedag och utgång till Granada.

Det va en mycket trevlig kväll , massa goa folk och massa mysiga stunder.
Men Larz Kristez tittade jag inte riktig på som man skulle jag va mest på loftet
och dansade rumpan av mig :)
Nee , men helgen har varit underbar.

Nuuu , är jag jätte och då menar jag jätte trött.
Nu blir det lite kaffe och frukost i skolan och sen en cigg
och sen dax för stormöte. Sååå vet ni , vi hörs senare alla underbaringar :)

                                                                                 SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0