Hej och välkommen tillbaka ...

... Ida Therésia Elisabeth Lindoff.


Ja som ni märkt så har jag inte skrivit på dunder länge och det är för att jag inte
riktigt haft tid till att , datorn har lixom inte funnits i min värld.

Men ska nu börja och skriva igen och ska fixa ett snabbare bredband till huset.
Så man slipper slå sönder datorn varje gång :)

Men de har hänt ganska mycket nu faktiskt.
Och för att de ska bli mer inlägg så delar jag upp allt som hänt så de ska bli spännande
att läsa igfen ocg jag vill ha MASSA kommentarer igen :)

KISSES !


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det var på tiden det! :P

2011-01-12 @ 11:31:20
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie

Gott att det känns bra att börja med studierna igen, det kommer att gå fint ska du se, lycka till med allt, många kramar från mig till er alla.

2011-01-15 @ 11:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0