Fredag ....

... Mys hela dagen.


Jaa äntligen fredag , och det menas mys med familjen.
Men ska nog har lite folk hemma idag och de e alltid trevligt.

Massa god mat och massa roliga prat , med andra ord. ")

Imorgon är det dax för utgång , weii som jag längtar.
Barn ledig och jag fyller 23 år , åååå men men de e ju ingen ålder.
Så nu ska jag koppla av och njuuta av trevligt folk och dricka GOTT !

De tycker jag att jag är värd på min 23 års dag.
Såå idag ska de handlas och imorgon blir det lite förmiddags kalas.
Sen blir det sticka till för festen.

Sen fortsätter vi mot Granada för att titta på Larz Kristez.
Någon mer som ska dit ??

Men see you later , på måndag med andra ord ")

                                         

                                                                                                SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: jenna

Visste väl att det var någon som fyllde år idag (29e) Grattis!

2011-01-29 @ 18:34:40
URL: http://magnesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0