Uppdatering på lillan ...

... Som nu är 10 mån.

Kontrollen på bvc igår va super bra , allt hade gått fint.
Så hon hade en förkylning så det blir näsdroppar och massa vatten.

Såå en uppdatering hur det gick och va dom sa.
Hon ligger , enligt dom 8 mån före sin utveckling och det är ju aldrig
fel att höra faktiskt så enligt de skulle hon kunnat vara 18 mån istället
för 10 månader så det är ju UNDERBART !

Nu är hon 77 cm lång och väger 11300g.

Såå min lilla flicka håller på att bli stor , inte den lilla damen längre :).
Så jag skulle höra av mig när hon närmade sig 1 år , dom tyckte de räckte.
Shit 1 år , jag döööör !!

♥  ♥

                                                                                   SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0