Redovisningsvecka ...

... I skolan denna vecka.


Jaa , nu har denna veckan då kommit alla elever på allmän
ska redovisa sina arbeten dom har hållt på med nu under 5 v tid.
Och det är alltid lika spännande att titta på.

Alla är alltid duktiga på något sätt tycker jag , kämpat och
sen ställer sig framför alla på torget och redovisa.
Därför blir det inte mycket skrivande denna veckan för att
man sitter och lyssna , tittar på de andra.

Men självklart ska jag hålla er uppdaterade när jag kommer hem.
Såå nu vet ni vad jag gör om dagarna "Som alltid" skola ")

                                                  
                                                                                   SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0