Massa känslor ...

... Som gör att man kan fälla.


Massa tårar just nu , eller så känner i alla fall jag just nu.
Mina tankar bara far runt , runt och runt. Allt är skit jobbigt just nu.
Jag vet lixom inte va jag ska ta mig till.

CSN - kan slänga sig i väggen , rent av dra år helvete.
Började mina studier 3 januari 2011 skickade då in mina papper samma
dag då jag visste om / hur jag skulle läsa.

3 dagar senare slår jag en pling till dom och frågar om dom fått in mina
papper och om allt va där , men NEJ !
Såklart fattades dom ett papper från skolan ett så kallat intyg.
Skickade de samma dag , eller skolan skickade in de så dom hadde de
samma dag . Ja och nu till helvetet , som verkligen tar knäcken på
mig som verkligen trycker ner en. Har försökt ringa till dom sen den 14 januari
för enligt dom så har dom 2 veckors tid att fatta beslut.

Men dom säger att de tar 1-2 veckor när jag ringer. OKEJ !
visst inget man kan göra åt , men ringde dom förra veckan så jag / vi behöver
pengar nu . Har ju fan ingenting att leva på.

Och förra veckan så sa dom 1 vecka så nästa vecka kan du ha dom.
Weei tänkte jag lite hopp i alla fall.
MEN , nehe ringde dom idag och så säger hon att de ska ta 4 VECKOR till !!!!
HALLÅ , fan jag är så förbannad att jag , ja börja lipa ta mig fan.

OCH VILL GE MIN MAMMA ETT SORT ♥
UTAN HENNE VET JAG FAKTISKT INTE HUR DETTA HADE LÖTS SIG.

 Sååå nu har jag skrivit av mig lite , vilket behövdes.
Nu ska jag springa ner till min familj och äta MAT !

 - gråter blod.

                                                                                      SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch då gumman! Men jag vet hur det är, dom är fan segare än vad försäkringskassan är! Bara o höra av dig om du vill prata, jag finns alltid för dig! <3<3

2011-02-08 @ 22:30:43
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/
Postat av: sandra

<3<3

Nu ser ja din nya blogg, den e jätte fin ida:)

TÄnker på dig ska du veta<3

2011-02-09 @ 12:24:56
URL: http://storyofsassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0